• Wysyłka w 24 godziny
  • DARMOWA WYSYŁKA OD 400 PLN
  • Kup teraz, zapłać za 30 dni - PayPo

Targi ISPO Munich

Jakiś czas temu razem z moim zespołem dogrywaliśmy ostatnie szlify na temat jednego z dwóch produktów które mieliśmy w planie wprowadzić. Miało to miejsce na największych Targach sportowych w Europie ISPO MUNICH.


Wszystko poszło bardzo sprawnie i tak powstała piłka Aplha Pro Gold, był to bardzo wyczekiwany przeze mnie moment ponieważ dobrą (podkreślam DOBRĄ) piłkę próbowałem stworzyć od czasów mojej gry w Kotwicy Kołobrzeg czyli rok 2015/2016. Chciałem się tym podzielić z racji tego, że nim powstał produkt finalny usłyszałem wiele razy- nie rób tego szkoda pieniędzy i czasu nikt nie kupi Twojej piłki. Zdecydowałem jednak nie słuchać głosu ludzi, czasem dużo bardziej doświadczonych w mojej branży. Okazuje się, że stworzenie produktu bardzo wysokiej jakości plus dobra praca zaowocowało bardzo dobrym debiutem na rynku. Kilka tysięcy sprzedanych piłek! Wielu zadowolonych klientów (tu mam nadzieję, że Ci którzy doczytają do tego momentu potwierdzą swoje zadowolenie). 

Oczywiście kosztowało to masę czasu i nie tylko ale satysfakcja gdy Klient wraca z informacją, Wojtek te piłki są super i w ogóle się nie psują! - bezcenna. 

No właśnie.. nie psują się Dzięki technologii Hybrid pilka jest najpierw zszywana a następnie zgrzewania termicznie co daje jej podwójną warstwę połączenia łat. Co w praktyce oznacza że w fabrycznych testach jest około 3 razy bardziej wytrzymała niż piłka klejona czyli np. Taka którą widzimy na boiskach PKO EKSTRAKLASY.

 

Głównym celem było stworzenie piłki zbliżonej jakością wykonania do Topowych marek. Osiągnięcie maksymalnej żywotności piłki, zachowując przy tym rozsądną cenę. Uważam, że to jedna z lepszych piłek na rynku sugerując się stosunkiem ceny do jakości. 

Kocham to co robię i postanowiłem, że będę zamieszczał tutaj pewne nowinki bądź ciekawostki ze świata Football Masters.

Wczoraj naszła mnie taka refleksja... Ile moich znajomych z FB wie czym się zajmuje. Świat jest coraz szybszy więc sposób docierania do klientów zmienia się. Jeżeli masz jakieś pytania śmiało pisz, komentuj, rozmawiajmy.

Miłego dnia!

pixel